Näin takuumme toimii

Voit rekisteröidä LongerLife Xenon ‑polttimosi 30 päivän kuluessa ostopäivästä. Takuu on voimassa joko 7 vuotta tai 150 000 kilometriä sen mukaan, kumpi täyttyy ensin. Takuu koskee vain yksityiskäyttöä. Philips ei ole vastuussa viallisen polttimon asennus- tai toimituskuluista, vaikka vika ilmenisi takuuaikana. Säilyt takuutodistus ja ostotosite (kuitti tai vastaava) koko takuuajan.

Tuen asiakaspalvelutiedot: ota yhteys Philipsin kuluttajapalveluun soittamalla numeroon 00 800 7445 4775.

Takuun lunastaminen

Ota yhteyttä jälleenmyyjääsi tai Philipsin kuluttajapalveluun (puhelinnumero 00800 7445 4775). Saat viallisen polttimontilalle uuden polttimon, joka vastaa teknisesti LongerLife Xenon ‑polttimoa.

Jos haluat palauttaa tuotteen kuluttajien neuvontapalvelun kautta, lähetä viallinen lamppu meille pehmustetussa paketissa, jotta se ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Muista lähettää meille myös tuotteesi ostotosite tai kuitti ja maksaa oman maasi toimitusosoitteen edellyttämättä postimaksut.

Takuuehdot

Mikä ei kuulu takuun piiriin?

Takuu ei kata välillisiä vahinkoja eikä ole voimassa, jos

Tarvitsetko huoltoa?

Kehotamme sinua lukemaan käyttöoppaan huolellisesti ja tutustumaan tämän sivuston tukiosioon huolellisesti, ennen kuin otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjääsi. Näin vältät turhat yhteydenotot. Jos haluat hankkia huoltopalvelua takuuaikana, ota yhteyttä Philipsin kuluttajapalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai keskustelutoiminnon avulla. Philipsin yhteystiedot löytyvät tältä sivustolta. Kun tuotteesi takuu on umpeutunut, voit ottaa yhteyttä suoraan lähimpään valtuutettuun Philipsin huoltokeskukseen.

Kun otat yhteyttä Philipsiin, kerää seuraavat tiedot ja asiakirjat valmiiksi käsille, jotta Philips voi auttaa sinua mahdollisimman tehokkaasti: