Voit rekisteröidä LongerLife Xenon ‑polttimosi 30 päivän kuluessa ostopäivästä. Takuu on voimassa joko 7 vuotta tai 150 000 kilometriä sen mukaan, kumpi täyttyy ensin. Takuu koskee vain yksityiskäyttöä. Philips ei ole vastuussa viallisen polttimon asennus- tai toimituskuluista, vaikka vika ilmenisi takuuaikana. Säilyt takuutodistus ja ostotosite (kuitti tai vastaava) koko takuuajan.
Tuen asiakaspalvelutiedot: ota yhteys Philipsin kuluttajapalveluun soittamalla numeroon 09 2290 1992.
Ota yhteyttä jälleenmyyjääsi tai Philipsin kuluttajapalveluun (puhelinnumero 09 2290 1992). Saat viallisen polttimontilalle uuden polttimon, joka vastaa teknisesti LongerLife Xenon ‑polttimoa.
Jos haluat palauttaa tuotteen kuluttajien neuvontapalvelun kautta, lähetä viallinen lamppu meille pehmustetussa paketissa, jotta se ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Muista lähettää meille myös tuotteesi ostotosite tai kuitti ja maksaa oman maasi toimitusosoitteen edellyttämättä postimaksut.
Jos kadotat ostotositteesi, jos et tiedä, mistä tuote on ostettu, tai jos olet ostanut tuotteen rekisteröimättömältä myyjältä (esimerkiksi verkkohuutokaupasta), takuun katsotaan alkaneen kolme kuukautta tuotteeseen kirjatun valmistuspäivämäärän jälkeen tai tuotteen sarjanumeron perusteella.
Takuu ei kata välillisiä vahinkoja eikä ole voimassa, jos
Kehotamme sinua lukemaan käyttöoppaan huolellisesti ja tutustumaan tämän sivuston tukiosioon huolellisesti, ennen kuin otat yhteyttä Philipsiin tai jälleenmyyjääsi. Näin vältät turhat yhteydenotot. Jos haluat hankkia huoltopalvelua takuuaikana, ota yhteyttä Philipsin kuluttajapalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai keskustelutoiminnon avulla. Philipsin yhteystiedot löytyvät tältä sivustolta. Kun tuotteesi takuu on umpeutunut, voit ottaa yhteyttä suoraan lähimpään valtuutettuun Philipsin huoltokeskukseen.
Kun otat yhteyttä Philipsiin, kerää seuraavat tiedot ja asiakirjat valmiiksi käsille, jotta Philips voi auttaa sinua mahdollisimman tehokkaasti: